Τρίτη, Οκτωβρίου 30, 2007

Πως ξεμπέρδεψα με τις κατσαρίδες - Μέρος 2

Έχοντας κάνει την έρευνά μου για το είδος και τα χαρακτηριστικά του εχθρού μου, αποφάσισα να ψάξω να βρώ τρόπους να απαλλαγώ από την παρουσία του, χωρίς τη χρήση χημικών εντομοκτόνων σκευασμάτων, καθότι είμαι και οικολογικά ευαίσθητος.
Ψάχνοντας στο διαδίκτυο βρήκα ένα άρθρο για το θέμα μου στο οποίο περιγράφονταν ένα σκεύασμα που έλεγε ότι καταπολεμά τις κατσαρίδες αυτού του είδους.
Έφτιαξα λοιπόν μικρές "ταΐστρες" από αλουμινόχαρτο, στις οποίες έβαλα μαγειρική σόδα, άχνη ζάχαρη, περιτώματα από κατσαρίδες και λίγο νερό. Οι κατσαρίδες θα έτρωγαν τη σόδα και θα έσκαγαν θεωρητικά... Παράλληλα, διάβασα ότι εάν το περιβάλλον τους είναι εχθρικό θα αναγκαστούν να μετακομίσουν. Έτσι, καθάρισα την κουζίνα μου από εστίες που αποτελούσαν καταφύγιο για τις κατσαρίδες (χαρτιά, σακκούλες κλπ), καθάριζα πολύ καλά το χώρο από σκόνες, ψίχουλα και περιττώματα κατσαρίδων, και αποφάσισα να τους κόψω το νερό. Καθάριζα κάθε σταγόνα που έπεφτε από το πλύσιμο των πιάτων στο νεροχύτη, έβγαζα το στυμένο wettex αλλά και τη σακούλα με τα σκουπίδια έξω, στο μπαλκόνι της κουζίνας, σκούπιζα όλα τα πιάτα μετά το πλύσιμο για να μη μείνει ίχνος νερού επάνω τους, κάλυψα όλα τα αποχετευτικά σιφόνια του νεροχύτη με σχάρες για να μην μπαίνουν ή βγαίνουν από μέσα οι κατσαρίδες... Αυτό έγινε για 3-4 μήνες αλλά και πάλι τίποτα. Ο εχθρός, καθότι και άλλης τάξης μεγέθους, έβρισκε τρόπους να επιβιώνει και να πολλαπλασιάζεται.

Τον Αύγουστο του 2007, έχοντας το σπίτι στην απόλυτη κυριαρχία μου αφού έλλειπε η αδερφή μου με άδεια, αποφάσισα να δράσω με άλλη μέθοδο. Είχα σκοπό να βάψω την κουζίνα και το μπάνιο μου και να κάνω μικρο-αλλαγές και επιδιορθώσεις. Σκέφτηκα ότι ήταν η κατάλληλη περίοδος να κάνω κάτι και για το μεγάλο πρόβλημα των κατσαρίδων. Αρχικά αποφάσισα να απευθυνθώ στους επαγγελματίες. Τηλεφώνησα σε μια εταιρία απεντόμωσης-απολύμανσης χώρων και μου είπαν οτι το κόστος είναι περίπου 150 Ευρώ για την κουζίνα και το μπάνιο. Δυστυχώς όμως τα συνεργεία είχαν άδεια και θα επέστρεφαν μετά τις 25 Αυγούστου, ημερομηνία που θα έφευγα με άδεια εγώ. Έτσι, αποφάσισα να πάρω την κατάσταση επάνω μου.

Έψαξα πάλι στο διαδίκτυο για επαγγελματικά σκευάσματα απεντόμωσης, και βρήκα εγκύκλιο του υπουργείου υγείας ή αγροτικής ανάπτυξης, σχετικά με τα εγκεκριμένα εντομοκτόνα σκευάσματα για το συγκεκριμένο είδος κατσαρίδας. Με βάση το όνομα του σκευάσματος (Goliath Gel) έψαξα λίγο ακόμη και βρήκα πληροφορίες από γεωπόνους οι οποίοι αναφέρονταν εκτενώς σε τρόπους απεντόμωσης και τη συντονισμένη χρήση και άλλων εντομοκτόνων για την ολοκληρωτική αντιμετώπιση του εχθρού. Έπειτα έπρεπε να βρώ από πού θα προμηθευτώ τα σκευάσματα αυτά στην Αθήνα. Επικοινώνησα μέχρι και με τις εταιρείες φυτοφαρμάκων και βρήκα ένα κατάστημα με φυτοφάρμακα κοντά στην περιοχή μου.

Το ίδιο απόγευμα πήγα στα φυτώρια που μου σύστησε η εταιρεία, και αγόρασα τα σκευάσματα.

Η συνταγή:
  • 1 σωληνάριο Gel (Ζελέ σε συσκευασία σύριγγας - Δόλωμα.)
  • 1 σακουλάκι K-OTHRINE (Σκόνη)
  • 1 μπουκαλάκι IMPERATOR (Υγρό)
  • 1 φιάλη ψεκασμού
Goliath Gel (BASF)
Maxforce WIC JEL (Bayer)


Imperator



K-Othrine



Το κόστος του Goliath Gel είναι σχετικά μεγάλο (περί τα 50-60 Ευρώ/σωληνάριο) υπάρχει όμως και εναλλακτικό σκεύασμα (φωτο) MAXFORCE WIC GEL (Bayer) με κόστος περι τα 25 Ευρώ της ίδιας ή παραπλήσιας σύστασης με άριστα αποτελέσματα. Τα υπόλοιπα 2 σκευάσματα κοστίζουν περί τα 15 Ευρώ και είναι υδατοδιαλυτά.

Προετοιμασία:
  1. Καθαρίζουμε πολύ καλά τους χώρους εφαρμογής της απεντόμωσης. Δεν πρέπει να μείνουν σκόνες και άλλα στερεά ή υγρά στοιχεία στα πατώματα τα έπιπλα και τις επιφάνειες πριν την εφαρμογή.
  2. Διαλύουμε ποσότητα K-OTHRINE (Σκόνη) και IMPERATOR (Υγρό) με νερό στο δοχείο του ψεκαστικού μας (οι αναλογίες αναφέρονται στις συσκευασίες των σκευασμάτων). Το διάλυμα είναι γαλακτώδες - μη διαυγές. Χρησιμοποιήστε αδιάβροχα γάντια για να μην έρθει το υγρό σε επαφή με τα χέρια σας.
Εφαρμογή:

  1. Gel: Τοποθετούμε μικρές ποσότητες του ζελέ (στο μέγεθος μιας μεγάλης φακής) ανά ένα μέτρο στους χώρους που κυκλοφορούν οι κατσαρίδες (ντουλάπια εξωτερικά όχι μέσα, γωνίες, ρωγμές και τρύπες σε τοίχους, εισόδους, πόρτες, αποχετεύσεις εξωτερικά -να μην εφαρμόζεται σε χώρους που μπορεί το σκεύασμα να έρθει σε επαφή με νερό που ρέει προς την αποχέτευση καθότι είναι τοξικό για τον υδροφόρο ορίζοντα- αν έχετε ενυδρείο κρατήστε το μακρυά από το χώρο εφαρμογής).
  2. Διάλυμα K-OTHRINE - IMPERATOR: Ψεκάζουμε με το δοχείο ψεκασμού κυρίως τους εξωτερικούς χώρους (μπαλκόνια, μπαλκονόπορτες, εισόδους, αποθήκες) και τις πύλες εισόδου ή εξόδου των εντόμων. Άν το πρόβλημα είναι πολυ έντονο μπορείτε να ψεκάσετε και μέσα στα ντουλάπια της κουζίνας, αφού πρώτα τα αδειάσετε τελείως από τρόφιμα και σκεύη. Προσοχή και εδώ να μην έρθει το διάλυμα σε επαφή με νερό που ρέει προς την αποχέτευση καθότι είναι τοξικό για τον υδροφόρο ορίζοντα. Αν έχετε ενυδρείο κρατήστε το μακρυά από το χώρο εφαρμογής.
Μετά την εφαρμογή: Καλό είναι να αποφύγουμε να κινούμαστε στους χώρους εφαρμογής για τις πρώτες 4-5 ώρες μέχρι να αποροφηθεί τελείως το υγρό. Σημαντικό είναι να αφήσετε το χώρο όσο περισσότερο καιρό γίνεται χωρίς να επέμβετε καθόλου. Τα σημεία που έχετε εφαρμόσει το ζελέ πρέπει να μείνουν άθικτα για να τα βρίσκουν οι κατσαρίδες και να τρώνε το δόλωμα, γι αυτό καλύτερα να κάνετε απεντόμωση σε κάποια περίοδο που σχεδιάζετε να λείψετε από το σπίτι για Σαββατοκύριακο ή περισσότερες μέρες. Μην ξεχάσετε να καθαρίστε πολύ σχολαστικά τα χέρια σας.

Αποτελεσματικότητα: Πάρα πολύ αποτελεσματική μέθοδος. Από την ημέρα που έκανα εφαρμογή της παραπάνω μεθόδου (25 Αυγούστου 2007) μέχρι σήμερα (4 Αυγούστου 2010) δεν έχει εμφανιστεί ούτε ίχνος κατσαρίδας ή άλλου εντόμου (μυρμίγκια, μύγες, σφήκες κλπ) στο διαμέρισμα. Το ζελέ είναι πολύ αποτελεσματικό γιατί λειτουργεί πολλαπλασιαστικά δεδομένης της τάσης των κατσαρίδων να τρώνε τα νεκρά άτομα του είδους τους. Έτσι μόλις η κατσαρίδα φάει το δόλωμα, γυρίζει στη φωλιά και μετά από λίγο πεθαίνει από τη δράση του δολώματος. Οι κατσαρίδες που θα φάνε το πτώμα της, θα φάνε και τα υπολοίματα του στομάχου της όπου υπάρχει ακόμη ποσότητα του δολώματος και θα τύχουν του ιδίου αποτελέσματος. Έτσι, οι ίδιες οι κατσαρίδες λειτουργούν ως δολώματα! (Κακόοοοο).

Σημείωση: Η εφαρμογή της παραπάνω μεθόδου από άτομα μη εξειδικευμένα δεν συνιστάται. Εγώ έκανα εφαρμογή της παραπάνω μεθόδου εξολοκλήρου με δική μου ευθύνη και δεν αναλαμβάνω καμία ευθύνη για τυχόν προβλήματα που προκύψουν από τη χρήση της από άλλα άτομα.

Πάντως το πρόβλημά μου λύθηκε και λύθηκε οριστικά. Από τον Αύγουστο 2007 μέχρι τον Αύγουστο 2010 όπου και μετακόμισα εκ νέου, δεν είχα καμία επαφή με τα ιδεχθή έντομα στο σπίτι.

Αντίο για πάντα κατσαρίδες.

35 σχόλια:

chrisdoukas είπε...

λαθος γιλε μου τοση διαδικασια για τα εντομα κ μονο με το goliath θα ξεμπερδεβες kai den pisteyv oti etaireia στην αθηνα θα σου ζηταγε 150e γιατι δεν εκανες κανα δυο τηλ ακομα να σου πουν οτι δεν συνδυαζοντι τα τζελ με τους ψεκασμους κ μαθε επισης οτι ποντικια κατσαριδες ερχονται απο τις αποχετευσεις οποτε ενα ψεκασματακι το θελου ν τα φρεατια για μεγαλες κατσαριδες.μα καλα το imperator δεν σου βρομαγε?

Pico Apico είπε...

Σ ευχαριστώ για τις συμβουλές φίλε, αλλά αμά καείς απ το χυλό φυσάς και το γιαούρτι... γι αυτό και έκανα συδυασμό σκευασμάτων και δεν ευησυχάστικα μόνο με το goliath. Άλλωστε δεν το είχα χρησιμοποιήσει παλιότερα και δεν ήξερα για την αποτελεσματικότητά του. Πάντως η εταιρεία απολύμανσης ζήτησε 150 euro και μου φάνηκαν πάρα πολλά για μια επίσκεψη. To imperator οντως είχε μια κακοσμία φυτοφάρμακου, αλλά μετά τον ψεκασμό έλειψα από το σπίτι 2-3 μέρες και δεν μου φάνηκε ιδιαίτερα. Καλό θα είναι πάντως να γνωρίζει ο κόσμος ότι με τα σκευάσματα που βρίσκουν στα super market δε γινεται δουλειά αλλά πασαλείματα. Η κατσαρίδα θέλει το goliath της!

Unknown είπε...

Γεια σας! όπως έψαχνα στο διαδύκτιο να βρώ μια λύση για την απεντόμωση της μικρής κατσαρίδας, βρέθηκα στο bloog σας με αυτό το θεματάκι, και μπορώ να πω ότι μου έκανε μεγάλη εντύπωση το πως ξεμπέρδεψες.
Έχω κι εγώ το ίδιο πρόβλημα με τις κατσαρίδες και έχω ξοδέψει πάνω από 400 ευρό σε διάφορα τζελ που βρήκα στο εμπόριο, αλλά με κανένα αποτέλεσμα. Έχω χρησιμοποιήσει και σπρέι και σκόνες αλλά δεν έγινε απολυτός τίποτα! Και πράγματι όταν ζήτησα σε συνεργείο να μου κάνει απεντόμωση μου είπαν να έρθουν να δουν το πρόβλημα και ανάλογα το βαθμό του προβλήματος θα πουν και την τιμή. Οπότε καταλαβαίνεις πόσο θα μου ζητούσαν!
Λέω να κάνω και τη δική σου εφαρμογή, τι έχω να χάσω? αφού ότι είχα να χάσω από την ηρεμία μου το έχω χάσει είδη! Μια ακόμα προσπάθεια δεν θα με χαλάσει καθόλου και σίγουρα με δική μου ευθύνη.
Σε ευχαριστώ πάρα πολύ να σαι καλά!
Υ/Γ Και μόλις το πετύχω κι εγώ θα σου κάνω επίσκεψη να σου πω τα νεότερα!

lilou1808 είπε...

Να πω και γω την δικη μου εμπειρία όσον αφορά τις άθλιες αυτές κατσαρίδες, οι οποίες έχουν εγκατασταθεί σπίτι μου και κυρίως στον χώρο της κουζίνας εδώ και κανα 2 μήνες, την οποία ανακαινίσαμε το καλοκαίρι και κλείσαμε το φρεάτιο που προϋπήρχε στην παλιά κουζίνα και φτιάχνοντας εκ νέου αποχέτευση, (αξέχαστο καλοκαίρι!).
Σήμερα ήρθε για 2η φορά μέσα σε 1 1/2 μήνα ο υπάλληλος του συνεργείου απεντομώσεων για προσθήκη gel (30euro)(δεν ξέρω μάρκα να σας πω) και ενώ την 1η φορά την είχε τοποθετήσει στα ντουλάπια τώρα τοποθέτησε και γύρω από τα σοβατεπιά του laminate που τοποθετήσαμε σχεδόν σε όλο το σπίτι! Μια υπόθεση είναι ότι συνεχίζουν να αναπαράγονται κάτω από το laminate της κουζίνας (τα νεύρα μου ρετάλια!!!) και δεν ξέρουμε τι άλλο να κάνουμε γιατί το να ξηλώσεις το πάτωμα που πρέπει να υπάρχει και κάποιος χώρος για τις συστολές-διαστολές του ξύλου από το σοβατεπί δεν αφήνει κ πολλά περιθώρια...επίσης να επισημάνω ότι η επιλογή του ψεκασμού δεν τίθεται ΚΑΝ γιατί είμαι και 9 μηνών έγκυος!
Κοντεύω να τρελαθώ γιατί έχω σιχαθεί να περπατάω στο σπίτι μου κοιτώντας μονίμως το πάτωμα...:~

Unknown είπε...

Θα μπορούσες να μου πεις ποιο είναι το εναλλακτικό φάρμακο χαμηλού κόστους, αντί του goliath gel ;

Pico Apico είπε...

Δυστυχώς Αθηνά, έχουν περάσει 6 χρόνια από τότε και δεν έχω συγκρατήσει το όνομα του σκευάσματος. Πάντως είμαι σίγουρος ότι αν ζητήσεις τζελ για κατσαρίδες σε κάποιο κατάστημα ή φυτώριο θα έχουν σίγουρα 2 ποιότητες για να διαλέξεις.

Unknown είπε...

DOBOL GEL ... 24€

Joe είπε...

Εντάξει το βρήκα, αλλά εσύ ρε μεγάλε ξεκίνησες σαν οικολόγος και κατέληξες σαν καταστροφέας του υδροφόρου ορίζοντα!!! χαχαχαχαχ!!! Μ' αρέσει που στο "Διάλυμα K-OTHRINE - IMPERATOR" (2) γράφεις..."Προσοχή και εδώ να μην έρθει το διάλυμα σε επαφή με νερό που ρέει προς την αποχέτευση καθότι είναι τοξικό για τον υδροφόρο ορίζοντα". Ενώ λίγο πριν έχεις γράψει ότι το ψεκάζεις κυρίως στους εξωτερικούς χώρους. Εξωτερικοί χώροι...βροχή...λούκια...υδροφόρος ορίζοντας!!!

Joe είπε...

Εγώ έχω πρόβλημα τους τελευταίους 2 μήνες που μετακόμισε μία οικογένεια που έμενε στο διπλανό διαμέρισμα της πολυκατοικίας μας. Το διαμέρισμα τους ήταν γεμάτο κατσαρίδες, ήταν δηλαδή κάτι γνωστό που το είχαμε συζητήσει αρκετές φορές χωρίς όμως να κάνουν κάτι για αυτό. Δυστυχώς τώρα που φύγανε και το διαμέρισμα έμεινε άδειο οι κατσαρίδες τους που προφανώς δεν έχουν τι να φάνε εκεί άρχισαν να μεταναστεύουν προς το δικό μας διαμέρισμα. Το κακό είναι ότι οι περισσότερες που συναντάω είναι πολύ μικρές (2-3 χιλιοστά) νεογέννητες και σχεδόν διάφανες ή άσπρες. Αυτός είναι και ο λόγος που με κάνει να φοβάμαι να χρησιμοποιήσω τέτοια ισχυρά προϊόντα όπως το Goliath Gel γιατί μπορεί να ψηφίσει καμία μικροσκοπική κατσαρίδα μέσα σε τρόφιμα που στην συνέχεια θα καταναλωθούν από εμάς και θα ψηφίσουμε όλοι παρέα. Ψάχνοντας για τις παρενέργειες της δραστικής ουσίας του Goliath Gel (fipronil) έπεσα πάνω στην παρακάτω δημοσίευση (link) που αναφέρετε στις επιδράσεις της έκθεσης σε αυτήν και αυτά που διάβασα μου κόψανε την όρεξη για πειράματα.

http://npic.orst.edu/factsheets/fipronil.html#exposed

Αυτή τη στιγμή έχω απομονώσει το αποχετευτικό του σπιτιού αλλά και τις εισόδους, πείραμα που θα διαρκέσει μία εβδομάδα σε μία προσπάθεια να καταλάβω αν οι κατσαρίδες έχουν ήδη αποικίσει το σπίτι μου ή αν έρχονται από δίπλα ή το αποχετευτικό σύστημα. Στο στάδιο που βρισκόμαστε σκοτώνω 2 με 3 (συνήθως μικρά) την ημέρα ή μάλλον την νύχτα!!! Θα σας ενημερώσω για την εξέλιξη του πειράματος.

Pico Apico είπε...

Αν το διαμέρισμα έμεινε άδειο δίπλα κοίταξε να το εκμεταλλευτείς αν μπορείς. Καθάρισε τες στην έδρα τους πριν μετακομίσουν στο δικό σου σπίτι. Επικοινώνησε με τον ιδιοκτήτη γείτονα και διευθετησε το πρόβλημα χθες!

Joe είπε...

Να 'σαι καλά Κωνσταντίνε, σε ευχαριστώ για τι συμβουλή!

Pico Apico είπε...

Somebody shoot me!
Και τι να κάνεις όταν όλα τα οικολογικά μαντζούνια που έχεις δοκιμάσει δεν λύνουν το πρόβλημα; Τι βορικό οξύ, μαγειρική σόδα με άχνη κλπ... ΤΙΠΟΤΑ!. Κατέφυγα στη βαριά χημεία αναγκαστικά. Τα σκευάσματα έχουν επάνω την ένδειξη "ΤΟΞΙΚΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΥΔΡΟΦΟΡΟ ΟΡΙΖΟΝΤΑ" Θεώρησα υποχρέωσή μου να το αναφέρω στο δημοσίευμα. Κακό είναι; Άλλωστε το ψέκασμα που έγινε εξωτερικά έγινε Αύγουστο μήνα. Το μπαλκόνιο είναι προστατευμένο από βροχή. Έμεινε και κόμποσους μήνες άπλυτο, έ όλο και κάτι θα αποσυντέθηκε... Μη με διαολίζεις!

uz_01 είπε...

Καλημέρα,

ξαφνικα αποκτησαμε τεραστιο προβλημα με κατσαρίδες! Μετακομισε απο πάνω μας μια νεα οικογενεια και... Η πλάκα είναι οτι οταν ρωτήσαμε τους αλλους στην πολυκατοικεία δεν ειχαν προβλημα αλλα σιγα σιγα βγήκε οτι εχουν λίγα! Και βεβαια δεν μιλάμε για τους κοινοχρηστους και το ανσανσερ! Προσπαθήσαμε να το πολεμίσουμε με τζελ του εμπορίου απο φαρμακεια παγίδες και σπρέι εμποριου αλλα το προβλημα χειροτερευσε. Αρχίσαμε να νιωθουμε πολιορκημένοι στον ίδιο το χωρο μας. Καλέσαμε συστημενη εταιρια απολύμανσης και καναμε απολύμανση στην πολυκατοικια και στο διαμερισμα μας με σπρέι και τζελ! παρολα αυτα εχουμε ακόμα προβλημα. Σε λιγοτερο βαθμο βεβαια αλλα ακομα σκοτωνω κατσαριδες. Τι με συμβουλεύετε? τα χω παιξει πια και έχω και μικρό παιδί. Μανου ανθου.... Βοήηηηηθειααααα...

Pico Apico είπε...

Δυστυχώς τα περισσότερα σκευάσματα του εμπορίου είναι αναποτελεσματικά (σπρευ, παγίδες κλπ.). Πρόσφατα η κουνιάδα μου είχε το ίδιο πρόβλημα με οικιακές κατσαρίδες (μικρές, διάφανες με καφέ ρίγα στον κορμό) και με την εφαρμογή jel μόνο καθάρισε σε 1 εβδομάδα. Εντύπωση μου κάνει το γεγονός ότι η εταιρία απολύμανσης δεν αντιμετώπισε το πρόβλημα. Αυτό σημαίνει ότι υπάρχει ακόμη εστία (νέοι γείτονες;).
Ακολούθησε τη μέθοδο που ανέπτυξα στο άρθρο.
1. Εσωτερικά: Jel στα σημεία που κυκλοφορούν: κουζίνα (νεροχύτη, ντουλάπια, αποχετεύσεις, πίσω από το ψυγείο, σε μέρη με ηλεκτρικά φορτία πολύμπριζα, μετασχηματιστές), μπάνιο (σχάρες, ντουλάπια, πίσω απο το πλυντήριο κλπ). Προσοχή μετά την εφαρμογή του Jel να μην ξεχαστείς και το σκουπίσεις/σφουγγαρίσεις για λίγες μέρες ή αν το κάνεις, ξαναβάλε φρέσκο στα σημεία που περιγράφω.
2. Εξωτερικά: Μπαλκόνια, αποθήκες και σημεία εισόδου στο σπίτι ψέκασμα με το διάλυμα που περιγράφω (K-othrine, imperator). Εφόσον έχεις μικρό παιδί συμβουλεύω ότι γίνει να γίνει σε περίοδο που θα λείπετε από το σπίτι για 2-3 μέρες για να μην υπάρχει περίπτωση να έρθει το παιδί σε επαφή με τα σκευάσματα.
3. Προσπαθήστε να θέσετε το θέμα σε συνέλευση για να αναγαστούν κατά κάποιο τρόπο οι νέοι γείτονες να ανοίξουν το διαμέρισμα για επιτόπου απολύμανση-κατσαριδοκτονία αφού μάλλον εκεί υπάρχει η εστία αναπαραγωγής που δημιουργεί το πρόβλημα.
4. Μην αφήνεις αποφάγια και νερά στο χώρο της κουζίνας ιδιαίτερα τη νύχτα (στέγνωνε καλά τα wettex και τα σφουγγάρια πριν τα ξαναβάλεις στην κουζίνα).
5. Αν υπάρχουν διαρροές (ιδιαίτερα σε σημεία όπως το σιφόνι του νεροχύτη), ή υγρά και ακαθαρσίες στο ντουλάπι του νεροχύτη, καθάρισέ τα και φτιάξε τις διαρροές.

Καλή τύχη.

uz_01 είπε...

Σε ευχαριστω πολύ για την γρηγορη και κατατοπιστική απάντηση. Ηδη κάνω το 1, 3,4 και 5. Δυστυχώς το 3 είναι πολύ δυσκολο καθως δεν ειναι συνεργασιμοι παρολο τις προσπαθειες μας (ξερετε το στερεοτυπο που υπαρχει, στο σπιτι μας κατσαρίδες? ποτέ! Το τζελ της εταιρειας απολύμανσης καταπολέμησε το μικρο μαυρο κατσαριδακι που ειχαμε και τωρα εχουμε τα αλλα. (τα μεγαλα που προυπηρχαν και το λεγομενο γερμανικο που ειναι καινούργιο!) Τα χω παιξει γιατί εχουμε σε όλα τα δωματια τωρα, ποτε φευγουνε απο το ενα και πάνε στο άλλο. Τα φάρμακα της εταιρειας τα ζαλίζουνε ή βρισκω ψωφια αλλα και ολοζοντανα. Ευτυχως ομως τουλαχιστον έχει μειωθει το νουμερο τους, εβρισκα 3-4 την ημέρα τωρα 1-3 τη βδομάδα. Το προβλημα όμως υπάρχει.... Φροντιζω το σπίτι να είναι πεντακάθορο και να μην υπάρχουν αποφάγια κ νερα παρολα αυτα... Απο την εταιρεία μου είπαν να ξανακάνουν αλλα πρωτον δεν ξέρω αν θα πιασει (εχω λιγο απογοητευτεί) γιατι μου βγηκε η πιστη μετα στο καθαρισμα κ δευτερον Δεν νομίζω οτι πρέπει να κανω σπρέι και πάλι μέσα στο σπίτι. Θα δοκιμάσω να ψεκασω εξωτερικα όπως μου ειπες και να ξαναβάλω τζελ. Ποιο τζελ ειναι καλύτερο? Στα αλλα δωμάτια περα κουζινα και μπάνιο σε ποια σημεια να βάλω? Σε ευχαριστω πολύ για τις συμβουλές σου και ελπίζω να μην σε κούρασα.

Pico Apico είπε...

Οι μεγάλες κατσαρίδες (ιπτάμενες) είναι ευκολότερες στην αντιμετώπιση γιατί δεν μένουν στο ίδιο μέρος συνήθως. Αυτές που είναι εξεραιτικά δύσκολες είναι οι γερμανικές γιατί είναι γρήγορες και πολλαπλασιάζονται πάρα πολύ εύκολα. Από μια κατσαρίδα μπορεί να δημιουργηθεί σε 2 εβδομάδες ολόκληρο σμήνος! Άσε που τρυπώνουν και παντού λόγω μεγέθους. Από τα jel που περιγράφω εγώ χρησιμοποίησα το Maxforce (25 Euro) και η κουνιάδα μου το SERPA GEL (14 Euro). Πάντως το καλυτερο λένε οτι είναι το Goliath.

Unknown είπε...

φίλε "Παραπληροφόρηση", εγώ που μένω στην Κω, πως μπορώ νε επωφεληθώ από τις υπηρεσίες σου; Δεν γνωρίζω αν έχεις αντιπρόσωπο εδώ. Αν όχι, μπορείς να με βοηθήσεις με το τι άλλο θα χρειαστεί να χρησιμοποιήσω εκτός του Goliath;

Unknown είπε...

Επειδη δεν εμπιστεύομαι τόσο δυνατά σκευάσματα να τα χρησιμοποιήσω μόνος μου, βρήκα από το internet έναν ειδικό από εδω (http://www.dealprice.gr/deal/1267/23e-gia-mia-apentomosi-kai-apolumansi--pou-tha-dioxei-apo-ton?direct=true). Μένω σε παλιά πολυκατοικία στο κέντρο με έντονο πρόβλημα σε ψιλή κατσαρίδα και ο ψεκασμός που κάνει το συνεργείο μας κάθε τόσο δεν κάνει τίποτα. Με τον άνθρωπο εδώ σώθηκα. Λόγω του μεγάλου προβλήματος, έχουμε προγραμματίσει και για Μαρτη μια επαναληπτική. Κανα 20ήμερο πάντως που έχει γίνει η εφαρμογή δεν έχω δει σχεδών τίποτα να κινείται.

Παραπληροφόριση είπε...

Πολύ μεγάλη διαδικασία αγαπητέ μου φίλε. Όπως λέω και στα σουβλατζίδικα κι εγώ φτιάχνω σουβλάκι αλλά όχι σαν του επαγγελματία. Με κόστος 30€ (ίσως και λιγότερο) θα σου εξαφάνιζα το πρόβλημα χωρίς να χαλάσεις ώρες με εγγύηση.
Άλλα τα μάτια του λαγού και άλλα της κουκουβάγιας. Περιττό να πω, πως σε ότι κάνουμε προέχει η απόλυτη ασφάλεια!!

Goliath κι εγω + κάτι ακόμα, χωρίς ψεκασμό και άλλα αφού ο τελευταίος προκαλεί διασπορά και ανοχή στη δραστική του στις επόμενες γενιές εντόμων!

Για την επόμενη φορά δες εδώ : www.euroservice.com.gr

Φιλικά,
Θωμάς

Υ.Γ. Το ξαναέγραψα γιατί στο παλιότερο ποστ δεν φαινόταν το νέο μας site.

Ανώνυμος είπε...

Νομίζω πως ο ασφαλέστερος τρόπος είναι να τις πιάνουμε μία-μία (τη νύχτα, μόλις εμφανιστούν, φωτίζοντας το χώρο με φακό υπερύθρων), να ανοίγουμε το στόμα τους, να ρίχνουμε μέσα φάρμακο σε σκόνη, και δια παν ενδεχόμενο στη συνέχεια να τη βάζουμε κάτω (αφού τη δέσουμε πρώτα με σχοινί για να μη μας φύγει) και να την πατάμε.
Αν δεν θέλουμε αυτό, τότε η καλύτερη λύση είναι το gel.

pbarbalias είπε...

Μια σημείωση που εμένα τουλάχιστον με βοήθησε στο τελικό αποτέλεσμα. Μην βάζετε ταυτόχρονα το όποιο gel μαζί με ψεκασμό άλλου σκευάσματος. Το gel για να λειτουργήσει πρέπει να το φάνε κ να πάνε στην φωλιά ιδανικά. Αν είναι όμως ψεκασμένη περιοχή ένα μέρος των κατσαρίδων θα πεθάνει κ ένα άλλο θα απομακρυνθεί - ενδεχομένως για λίγο. Μετά θα επιστρέψει. Μεθοδικά βάλτε gel, αφήστε 10 μέρες κ ελέξτε την περιοχή. Στην συνέχεια ψεκάστε κ αφήστε άλλες 10 μέρες. Στην 3η γύρα βάλτε πάλι gel. Τεκάρετε τα αποτελέσματα κ δείτε τι λειτούργησε καλύτερα. Από το goliath gel έμεινα πολύ ευχαριστημένος πάντως σε παλιό σπίτι που είχε γεμάτο φρεάτιο κ καμία απολύμανση για 5 χρόνια..

athanasia είπε...

καλησπέρα! πριν 2 εβδομάδες τοποθέτησα τζελ και τη πρωτη εβδομαδα σκοτωνα και μαζευα ψοφιες, τη 2η εβδομαδα δεν ειδα τιποτα και σημερα που διανυω την τριτη εβδομαδα εφαρμογης σκοτωσα 2 και μαζεψα καμια 10αρια ψοφιες! για τις ψοφιες ας μην ανησυχησω , αλλα για τις ζωντανες; μηπως κατι δε πηγε καλα;

athanasia είπε...

καλησπερα! τοποθετησα το τζελ εδω κ 2,5μιση εβδομαδες! τη 1η εβδομαδα εβλεπα ακομα ζωντανες κ μαζευα και πολλες ψοφιες, την υπολοιπη 1,5μιση εβδομαδα μονο ψοφιες και καμια ζωντανη και σημερα εμφανιστηκαν 2 ζωντανες και πολλες ψοφιες παλι στο ιδιο σημειο. ενταξει για τις ψοφιες δεν ανησυχω αλλα οι ζωντανες; μηπως κατι πηγε στραβα; μηπως το τζελ δεν λειτουργησε ή ειναι φυσιολογικο αυτο π συνεβη;

ΗarryTsopanos είπε...

Καλησπερα,κατι που μου ειπε τεχνικος που ηρθε και εκανε απεντομωση με τζελ ειναι οτι:
Οι μικρες κατσαριδες συνηθως μεταφερονται απο εμας απο το σουπερ μαρκετ,οταν τον ρωτησα πως γινεται αυτο μου απαντησε πως φερνοντας και αποθηκευοντας κρεμυδια και πατατες απο το σουπερ μαρκετ η φρουταδικο οταν τις αφηνουμε μεσα στο σπιτι υπαρχουν νυμφες η προνυμφες οι οποιες μεσα στο εσωτερικο του σπιτιου ελευθερα πλεον μεγαλωνουν και ...δεν τις ξεφορτωνεσαι ...μετα την τοποθετηση του τζελ δεν τις ξανασειδαμε αλλα δεν ξανα αφησαμε κρεμυδια η πατατες μεσα στο διαμερισμα.

Παραπληροφόριση είπε...

Πραγματικά λυπάμαι πολύ που βασανίζεστε έτσι με τις κατσαρίδες! Γιατί δεν εμπιστεύεστε έναν επαγγελματία και προσπαθείτε μόνοι σας να λύσετε ένα πρόβλημα που απαιτεί εξειδίκευση; Έκαστος στο είδος του λένε και εμεις θα σας λύναμε το πρόβλημα με εύρος τιμής 30-40€ και με εγγύηση αποτελέσματος, ενώ αν βλέπαμε κάτι διαφορετικό θα σας το λέγαμε πριν ξεκινήσουμε!
Παρακολουθώ χρόνια αυτό το blog και πραγματικά θα σας ευχόμουν οι κατσαρίδες να είναι το μοναδικό μας πρόβλημα σε αυτή τη ζωή, κι αυτό γιατί το συγκεκριμένο ΛΥΝΕΤΑΙ!!! Δείτε το site μας και καλέστε μας και αν δεν γίνουν όλα έτσι όπως λέω, μετά εδώ έχετε βήμα να μας εκθέσετε! www.euroservice.com.gr

Κι εγώ φτιάχνω σουβλάκια, αλλά όχι σαν τον σουβλατζή!😀

Alpha Group Services LTD είπε...

Τα κοινά κατσαριδοκτώνα δυστυχώς δεν κάνουν τίποτα και απαιτείται επαγγελματική προσέγγιση της κατσαρίδας.Για επαγγελματικές απολυμάνσεις και απεντομώσεις ρίξτε μια ματιά και στη σελίδα μας Αποφράξεις ιλίσια

Unknown είπε...

Η αδερφή μου σε μονοκατοικία στο Μοσχάτο έκανε ανακαίνιση στο μπάνιο της και βγάζοντας την μπανιέρα υπήρχαν χιλιάδες από κάτω από την παλιά μπανιέρα..μέχρι κ λευκές έβγαιναν..από τότε κάνει πλέον απολύμανση κάθε χρόνο κι ο Θεός βοηθός.
Το αναφέρω γιατί αν μπουν σε μέρος που ούτε να το φανταστείς δεν μπορούσες πως να εξολοθρευτούν.. απλά προσωρινα απαλασομεθα κ ξανά από την αρχή.
Στην Αίγινα έχουμε αγανακτήσει.. λιγοστεύουν με την εκ συνεργείου απολύμανση για λίγο κ φτου κι απ' την αρχή..

Unknown είπε...

Στην περιοχή Βύρωνας Αττικής υπάρχει συνεργειο απεντομιωσεις

Unknown είπε...

Κι εγώ τα ίδια 3 μέρες..γέμισα ξαφνικά κάτι τεράστιες μαύρες..είμαι μονοκατοικία ...έριξα k othrin τώρα και ενα άλλο υγρό που μου έδωσαν μέσα στο φρεάτιο...δε ξέρω έχω απελπιστει..

Unknown είπε...

Καλησπέρα σας!Αντιμετωπίζω το ίδιο πρόβλημα εδώ κ 2 μήνες.Εχω πάρει 2 συνεργεία και τα κατοικίδια εξακολουθούν να μου κάνουν παρέα!Κ μένα όλα ξεκίνησαν μετά από μια μικρή ανακαίνιση μπάνιου.Εχω φρικαρει κυρίως γιατί έχω μωρά κ δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω κ πολλά φάρμακα.Μου μένει κ μένα να δω τώρα το goliath....

Marilena είπε...

Μολισ Έχω μετακομίσει!! Και αφου έιχα κλείσει το σπίτι κατάλαβα ότι υπάρχει θέμα στην κουζίνα με το ψιλό κατσαριδακι.Εχω κάνει απεντόμωση από ειδικό πριν τρεις εβδομάδες.Στην αρχή έβλεπα κάποιες σκοτωμένες εξίσου και τώρα αλλά βλέπω και αρκετές ζωντανές.Έχει γίνει κάτι λάθος; Να ξανακαλεσω για απεντόμωση η να δοκιμάσω Goliath?

Marilena είπε...

Μολισ Έχω μετακομίσει!! Και αφου έιχα κλείσει το σπίτι κατάλαβα ότι υπάρχει θέμα στην κουζίνα με το ψιλό κατσαριδακι.Εχω κάνει απεντόμωση από ειδικό πριν τρεις εβδομάδες.Στην αρχή έβλεπα κάποιες σκοτωμένες εξίσου και τώρα αλλά βλέπω και αρκετές ζωντανές.Έχει γίνει κάτι λάθος; Να ξανακαλεσω για απεντόμωση η να δοκιμάσω Goliath?

Pico Apico είπε...

Εφόσον έγινε απεντόμωση και το πρόβλημα συνεχίζει ή έρχονται από έξω ή από κάποιο σιφώνι ή έχουν φωλιές σε σημεία έξω από το σπίτι που επικοινωνούν. Αν έχει μπει δόλωμα τότε και αυτές που βλέπεις έχουν ημερομηνία λήξης απλά θα πρέπει να περάσουν λίγες μέρες μέχρι να αυτοεξοντωθουν τρώγοντας τις νεκρές φίλες τους. Το goliath πάντως παραμένει εγγύηση.

Unknown είπε...

Καλησπερα σας!!!Εχω και γω τις τελευταιες βδομαδες προβλημα με τος κατσαριδες αρκετα μεγαλο θα ελεγα...Στο 5ο οροφο ειναι μαζεμενοι καμια 30ρια πακιστανοι και πηγαινοφερνοντας κρεμμυδια και πατατες γεμισαν ολο τη πολθκατοικια με κατσαριδακι 3 μεγεθων!!!!Για τοπολυ ψιλο εβαλα τσελ σε μπανια και κουζινα βρηκα αρκετα νεκρα αλλα υπαρχουν ακομα ζωντανα...Το θεμα το εχω με το αμεσως επομενο μεγεθος σε χρωμα μαυρο κυκλοφορουν παντου μεσ στο σπιτι και δεν ξερω τι να κανω τσελ σολο το σπιτι η ψεκασμα η και τα 2?

Pico Apico είπε...

Όπως αναφέρω και στο άρθρο, το τζελ για να λειτουργήσει χρειάζεται κάποιες μέρες (2-3) το σπίτι να μέινει κλειστό για να εξοντοθεί και ο πληθυσμός που δεν βρίσκει τζελ να φάει γιατί το έχουν φάει κάποιες πριν από αυτές. Επειδή οι κατσαρίδες είναι καννιβαλιστικά έντομα, θα φανε τις νεκρές κατσαρίδες που μέσα στο στομάχι τους έχουν το τζέλ. Έτσι θα έχουν και αυτές το ίδιο τέλος. Ψέκασμα μέσα στο σπίτι δεν το συνιστώ γιατί η διασπορά είναι μεγάλη. Εκτός κι αν το σπίτι είναι άδειο από έπιπλα και σκεύη. Και πάλι, πρέπει να μείνει ανοιχτό για αερισμό τουλάχιστον 2-3 μέρες μετά και να καθαριστούν τα σημεία επαφής. Είναι επικίνδυνο να γίνει ψεκασμός με επαγγελματικά σκευάσματα μέσα στο σπίτι. (Δεν αναφέρομαι στα εμπορικά οικιακά σκευάσματα, αν και κατά τη γνώμη μου ούτε με αυτά θα πρέπει να γίνεται εφαρμογή μέσα στο σπίτι). Ψεκασμός μόνο σε εξωτερικούς χώρους και από ειδικούς επαγγελματίες. Μην το κάνετε μόνος σας.